Jak využívat mobilního číšníka ke zrychlení prodeje?

Vaši zkušení kuchaři připravují pokrmy z prvotřídních surovin, personál je dostatečně motivovaný a proškolený, pokladní program umožňuje spoustu nových funkcí…..a zákazníci stále nejsou spokojeni s rychlostí poskytovaných služeb. Co se nedaří?

Domluvte si schůzku s našim zkušeným gastronomickým konzultantem a nechejte si zdarma, nezávazně navrhnout řešení přímo pro váš podnik na míru!
Jak využívat mobilního číšníka - miniPOS Gastro 1

Řešení č.1 – komunikace obsluhy s kuchyní

Nejčastějším problémem bývá komunikace mezi obsluhou a kuchyní. Číšník sepíše u stolu objednávku, detaily jako nápoj bez ledu, hranolky propečené více než obvykle nebo upozornění na alergii si zapamatuje. Také při placení se číšník několikrát vrátí ke stejnému stolu s dotazem na způsob platby, dělení při placení, věrnostní bonusy atd. ..Cestou k zadání objednávky si stálý host přiobjedná tatarku, dáma u stolu v rohu reklamuje propečení steaku a studenti na druhé straně restaurace žádají o heslo na wi-fi. Po té číšník dorazí k pokladnímu terminálu a zadává objednávku do kuchyně. Tento způsob obsluhy je časově náročný a zvyšuje riziko chyby nebo neúplné objednávky.

Jak funguje mobilní číšník?

Mobilní číšník, nebo mobilní POS, nebo prostě Minipos, je pokladní nástroj (např. tablet nebo smartphone) s programem, který umožňuje objednávky a okamžitou komunikaci s kuchyní pomocí bezdrátové sítě (Wi-Fi).

Číšník zadá objednávku do systému přímo u stolu, společně se zákazníkem, doporučí nastavené přílohy, omáčky, zadá stupeň propečení masa, alergeny, omáčky, přílohy, rozdělí během objednávky jednotlivé chody a odešle s případnou doplňující poznámkou do kuchyně, kde se objednávka okamžitě tiskne (nebo zobrazuje na KDS monitoru) a ve stejné chvíli také připravuje.

Číšník má také u stolu okamžitou kontrolu ceny namarkovaných položek, např. v rámci Happy hours, studentských nebo věrnostních slev a nemusí tedy ztrácet čas přemarkováním a opravou objednaných jídel. Při žádosti o účet nemusí běžet k pokladně, znovu opravovat způsob platby nebo žádat hosty o rozdělení platby u pokladny. S mobilním číšníkem zadá platbu přímo u stolu, z mobilní tiskárny vytiskne účet a věnuje ušetřený čas ostatním hostům nebo připravuje stůl pro nové příchozí zákazníky.
Jak využívat mobilního číšníka - miniPOS Gastro 2

Mobilní číšník MiniPOS – hlavní výhody

1.spokojený zákazník, který se rád pravidelně vrací. Zvýšenou spokojenost zákazníků dosahuje

MiniPOS zejména díky těmto kritériím:
a. zrychluje poskytovaný servis a odeslání každé objednávky
b. minimalizuje chybovost při objednávkách

Často se stává, že číšník poplete přílohu, stupeň propečení masa nebo pořadí jednotlivých chodů a protahuje se doba výdeje, popř. u náročnějšícj zákazníků může dokonce dojít ke zrušení objednávky z důvodu příliš dlouhé čekací doby. MiniPOS těmto nešvarům elegantně předchází…

2.vyšší zisky v restauraci díky rychlejší obrátce stolů a větší útratě zákazníků díky těmto kritériím:
a. zrychluje dodací lhůty objednávek
b. zrychluje a zpřesňuje tisk účtů a platbu

Je Minipos pro vás?

Mobilní číšník je nepostradatelný pomocník zejména v provozovnách s letní nebo zimní zahradou, ve kterých je stacionární pokladní terminál nepraktický nebo finančně náročný pro sezónní provoz. Také v členitých prostorách nebo patrech ušetří MiniPOS spoustu času a vydělá spoustu peněz.

MiniPOS se hodí také do restaurací, kde má personál zájem o profesionální servis, nadstandardní služby a spokojené zákazníky.

Mini POS představuje také velikou konkurenční výhodu.

A v neposlední řadě je nespornou výhodou softwaru MiniPOS pořizovací cena, která je násobně nižší než investice do pevných pokladních terminálů.

Máte dotaz ohledně Gastro Minipos? Zeptejte se nás!
Máte zájem o prezentaci Gastro MiniPOS? Zavolejte nám!!
Rádi byste se dozvěděli o dalších skvělých prouktech ze skupiny Gastro? Ozvěte se!!!

Jsme tu pro Vás a Vaši restauraci a máme vhodné řešení.