Řešení LRS – paging systém

Systém přivolání zákazníků, paging systém – ZÁKAZNÍK START

paging systém

Po nahlášení objednávky zákazník obdrží pager a usedá ke stolu. Ve chvíli, kdy je pokrm připraven, odesílá obsluha zprávu z vysílače do zákazníkova pageru a informuje ho o možnosti vyzvednutí objednávky. Tento pohodlný způsob komunikace se zákazníkem eliminuje netrpělivé čekání ve frontě u výdejního pultu, zmatky v objednávkách a dojem, že na nově příchozí hosty čeká příliš dlouhá fronta. Paging systém ZÁKAZNÍK START napomáhá klidnému, rychlému a přesnému výdeji a také k uvolněné a příjemné atmosféře bez front u výdejního místa.

VÝHODY

  • rychlejší obsloužení zákazníků
  • vyšší obrátkovost stolů
  • snížení nákladů
  • větší produktivita personálu
  • optimalizace provozu
  • příjemnější a klidnější prostředí v provozovně (již žádné vyvolávání zákazníků a dohady o pořadí)
  • prostor pro reklamu na štítku coasteru (pager zákazníka)
  • snížení chybovosti personálu
  • zajímavý, moderní produkt vhodný pro odlišení se od konkurence
  • vyšší tržby a doložitelná návratnost investice

 

Systém přivolání personálu – OBSLUHA START

paging systém

Nejčastěji používaný paging systém pro restaurační provozy je OBSLUHA START. Pokud nechcete dále vyrušovat zákazníky stále zvonícím zvonečkem od dveří kuchyně, tak je systém OBSLUHA START ideální řešení právě pro Váš provoz. Pomocí vysílače umístěného v kuchyni přivolá kuchař konkrétního číšníka a to až ve chvíli kdy je jídlo připraveno k výdeji. Objednávka je u zákazníka včas a v té nejvyšší kvalitě. Zároveň systém šetří čas personálu a eliminuje zbytečné pochůzky do kuchyně. Ušetřený čas může obsluha věnovat dalšímu prodeji a péči hosty.

paging systém

VÝHODY

  • pohodlnější a rychlejší způsob komunikace mezi zaměstnanci
  • snížení personálních nákladů díky vyšší produktivitě zaměstnanců
  • vyšší obrátkovost stolů
  • více obsloužených hostů
  • vyšší průměrná útrata hosta
  • pokrmy podávané v nejvyšší kvalitě a včas
  • vyšší kvalita poskytovaných služeb – více spokojených hostů
  • optimalizace provozu
  • rychlá návratnost investic

Systém volání – VOLÁNÍ OBSLUHY

paging systém

Dalším oblíbeným systémem LRS je řešení pro přivolání obsluhy přímo ke stolu nebo na jiné určené místo. S pomocí vysílačů umístěných na stolech může zákazník kdykoliv přivolat obsluhu nebo vedoucího provozu. Díky snadnému nastavení tří tlačítek na vysílači je možné nastavit zprávy podle individuálních potřeb a specifik jakéhokoliv provozu.
Systém vhodný nejen pro gastronomii, ale také pro průmyslové budovy, továrny, sklady, obchody a jiné.

VÝHODY

  • komfortnější a rychlejší způsob komunikace mezi personálem a hosty
  • okamžitá reakce personálu
  • vyšší úroveň služeb
  • vyšší obrátkovost stolů
  • větší zákaznický komfort
  • snížení personálních nákladů
  • prostor pro reklamu na štítku vysílače
  • vyšší průměrná útrata hosta
  • rychlá návratnost investic

Pošlete nám dotaz nebo zavolejte,

rádi se obratem ozveme zpět. Tel: 736 227 799

*povinný údaj prosíme vyplnit